Υπάρχουν πολλές πηγές τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ώστε να δημιουργήσετε μια εικόνα που περιγράφει τη δεκαετία του 1960. Σε αυτές περιλαμβάνονται:
- Προφορική ιστορία: ρωτήστε ανθρώπους οι οποίοι γεννήθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 1940 και κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950.
- Εμπορικά επιτυχημένες κινηματογραφικές ταινίες: ποια μηνύματα εξέπεμπαν; σε ποιο ακροατήριο απευθύνονταν;
- Μουσικές εκδηλώσεις, τραγούδια που έγιναν επιτυχίες, στίχοι: ποιο μήνυμα μετέφεραν;
- Χίπις, η δύναμη των «παιδιών των λουλουδιών», τα κινήματα «κάνε έρωτα, όχι πόλεμο»: διερευνήστε τη σημασία και το περιεχόμενο αυτών των κινημάτων.
- Η πολιτικοποίηση των φοιτητών: τι αμφισβήτησαν οι φοιτητές;
- Οι μεταβαλλόμενες προσλήψεις του πολέμου κατά τη διάρκεια της δεκαετίας: Βιετνάμ, μαχητές της ειρήνης.
- Οι αλλαγές στη μόδα και το στυλ της κόμμωσης.
- Ο νέος ρόλος των νέων ανθρώπων στην κοινωνία.
Δίνονται κάποια παραδείγματα στις πηγές. Χρησιμοποιώντας αυτές τις πηγές – και όποιες άλλες μπορείτε να βρείτε – να απαντήσετε στις ακόλουθες ερωτήσεις:
- Ποια ήταν τα καινοτόμα στοιχεία-κλειδιά της δεκαετίας του 1960 και τι ήταν αυτό που απορρίφθηκε;
- να δημιουργήσετε μια χρονογραμμή για τη δεκαετία
- να ξεχωρίσετε τα καινοτόμα στοιχεία-κλειδιά.
- Εργαστείτε σε ομάδες. Επιλέξτε ένα σημαντικό θέμα ή γεγονός και διερευνήστε το σε βάθος.
- συζητήστε με επιχειρήματα και αποφασίστε ποια ερευνητικά κριτήρια θα υιοθετήσετε
- να δημιουργήσετε ένα ντοσιέ ή μια παρουσίαση τοίχου με τα ευρήματά σας.
- Ποια είναι η κληρονομιά του 1960;
- ποια σημαντικά στοιχεία έχουν επιβιώσει και ποια όχι;
- εξηγήστε γιατί, κατά τη γνώμη σας, κάποια στοιχεία επιβίωσαν και άλλα όχι.
Η δεκαετία του 1960
-
ΜΟΔΑ: ΖωηÏÏŒ Λονδίνο. Η δεκαετία του 1960 υπήÏξε μια πεÏίοδος τεÏάστιων αλλαγών στον κόσμο της μόδας. Ενώ στο παÏελθόν η μόδα απευθυνόταν σε μια πλοÏσια και ÏŽÏιμη σε ηλικία ελίτ, Ï„ÏŽÏα οι Ï€Ïοτιμήσεις και το γοÏστο το νÎων ανθÏώπων Ï€ÏοσÎλκυσε το ενδιαφÎÏον.