Σύνδεση

Υπάρχουν πολλές πηγές τις οποίες μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ώστε να δημιουργήσετε μια εικόνα που περιγράφει τη δεκαετία του 1960. Σε αυτές περιλαμβάνονται:

  1. Προφορική ιστορία: ρωτήστε ανθρώπους οι οποίοι γεννήθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 1940 και κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1950.
  2. Εμπορικά επιτυχημένες κινηματογραφικές ταινίες: ποια μηνύματα εξέπεμπαν; σε ποιο ακροατήριο απευθύνονταν;
  3. Μουσικές εκδηλώσεις, τραγούδια που έγιναν επιτυχίες, στίχοι: ποιο μήνυμα μετέφεραν;
  4. Χίπις, η δύναμη των «παιδιών των λουλουδιών», τα κινήματα «κάνε έρωτα, όχι πόλεμο»: διερευνήστε τη σημασία και το περιεχόμενο αυτών των κινημάτων.
  5. Η πολιτικοποίηση των φοιτητών: τι αμφισβήτησαν οι φοιτητές;
  6. Οι μεταβαλλόμενες προσλήψεις του πολέμου κατά τη διάρκεια της δεκαετίας: Βιετνάμ, μαχητές της ειρήνης.
  7. Οι αλλαγές στη μόδα και το στυλ της κόμμωσης.
  8. Ο νέος ρόλος των νέων ανθρώπων στην κοινωνία.

Δίνονται κάποια παραδείγματα στις πηγές. Χρησιμοποιώντας αυτές τις πηγές – και όποιες άλλες μπορείτε να βρείτε – να απαντήσετε στις ακόλουθες ερωτήσεις:

  1. Ποια ήταν τα καινοτόμα στοιχεία-κλειδιά της δεκαετίας του 1960 και τι ήταν αυτό που απορρίφθηκε;
  • να δημιουργήσετε μια χρονογραμμή για τη δεκαετία
  • να ξεχωρίσετε τα καινοτόμα στοιχεία-κλειδιά.
  1. Εργαστείτε σε ομάδες. Επιλέξτε ένα σημαντικό θέμα ή γεγονός και διερευνήστε το σε βάθος.
  • συζητήστε με επιχειρήματα και αποφασίστε ποια ερευνητικά κριτήρια θα υιοθετήσετε
  • να δημιουργήσετε ένα ντοσιέ ή μια παρουσίαση τοίχου με τα ευρήματά σας.
  1. Ποια είναι η κληρονομιά του 1960;
  • ποια σημαντικά στοιχεία έχουν επιβιώσει και ποια όχι;
  • εξηγήστε γιατί, κατά τη γνώμη σας, κάποια στοιχεία επιβίωσαν και άλλα όχι.