Αλλαγές στη μορφή της γραπτής εξέτασης του μαθήματος 'Εισαγωγή στην αρχαία ελληνική και ρωμαϊκή αρχαιότητα' (κ. Farrington)

Η μορφή της γραπτής εξέτασης του μαθήματος παραμένει το ίδιο, εκτός από το ότι το πρώτο θέμα του δεύτερου σκέλους θα αποτελείται από ένα κείμενο με κενά που αφορά κυρίως θέματα χρονολογίας, καθώς και το δεύτερο θέμα θα αποτελείται από κείμενο με κενά που αφορά θέματα που παρουσιάζονται στις Διδακτικές Ενόντητες 2, 3 και 5. Το τρίτο θέμα παραμένει το ίδιο, δηλαδή, κείμενο έως και λάθη που καλείται ο/η φοιτητής/τρια να εντοπίσει και να διορθώσει πλήρως.  Επομένως η εξέταση θα είναι τώρα ως εξής.
1ο. ΜΕΡΟΣ
1ο. σκέλος
Δέκα ερωτήσεις πολλαπλών απαντήσεων (10 μονάδες).
2ο. σκέλος:  
1o. θέμα:  κείμενο με κενά που αφορά κυρίως θέματα χρονολογίας (19 μονάδες).
2ο. θέμα: κείμενο με κενά που αφορά κυρίως θέματα tτων Διδακτικών Ενοτήτων 2, 3 και 5 (19 μονάδες).
3ο θέμα; κείμενο με έως και πέντε λάθη προς πλήρη διθόρθωση με θέματα από όλες τις Διδακτικές ενότητες (19 μονάδων)
3ο. σκέλος
3 - 5 ερωτήσεις συντόμων απαντήσεων (18 μονάδες)
2ο. ΜΕΡΟΣ
Ερώτηση κρίσεως (24 μονάδες).  Βλ. τις οδηγίες στο eclass.
Υπενθυμίζεται ότι ο/η φοιτητής/τρία πρέπει να περάσει τη βάση (50%) του πρώτου μέρους, αν είναι να ληφθεί υπόψη η απάντησή στο θέμα του 2ου μέρους.  Περισσότερες λεπτομέρειες βρίσκονται στην σελίδα του μαθήματος στο eclass.  Υπενθύμιζεται επίσης ότι οι φοιτητές/τριες καλούνται να συμμετάσχουν στον τελευταίο έλεγχο προόδου του μαθήματος, που διεξάγεται μέσω του eclass, πριν τις 6.2.20.
A.Farrington.
Ο διδάσκων.
 
 
 

Διδάσκων: 
Education - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.