Αν και διαφορετικοί οι τρεις αυτοί πολιτισμοί, είναι αρκετά κοντινοί, τόσο γεωγραφικά όσο και χρονικά. Ιδιαίτερα οι επαφές του Πρωτοελλαδικού με τον Κυκλαδικό εμφανίζονται στενές, όπως δείχνουν τα αρχαιολογικά ευρήματα. Ο Κυκλαδικός προηγείται χρονικά, αλλά και από άποψη ποιότητας και επιτευγμάτων, που φαίνεται να περνούν και στην απέναντι Στερεά Ελλάδα, όχι μόνον ως τεχνολογία, αλλά και ως ιδεολογία κοινωνικού ανταγωνισμού. Η διδασκαλία θα γίνεται όπως περίπου όπως και στο μάθημα του Μινωϊκού – Μυκηναϊκού πολιτισμού. Με δια-πολιτισμικές θεματικές δηλαδή ενότητες και συναφείς αναφορές σε ομοιότητες, διαφορές, αναλογίες και αντιστοιχίες (και τις αιτίες τους) σε όλες τις εκφάνσεις του πολιτισμού. Και σε συνδυασμό με σχετικές ερμηνείες με βάση την κοινωνικο-οικονομική θεωρία της ανισότητας και επίδειξης, όπως λ.χ. συνέβαινε με τον αρχιτεκτονικό τύπο του λεγομένου σπιτιού με τους διαδρόμους ή της λευκής οικίας και τη διάδοσή του δια της οδού της κοινωνικής μιμήσεως και του συνδρόμου των Βερσαλλιών.
Panagi Tsaldari 1
Komotini, 69100
Τel: 25310-39462
Fax: 25310-39483
Email: secr@he.duth.gr